Hålinsomnia

Vete tusan hur jag ska kunna sova i natt. Jag har ju mina tvångstankar gällande sängkläder. Jag kan inte sova då påslakanet är osyncat med täcket, dvs att täcket glidit neråt och påslakanet är platt upptill. Jag kan inte sova då lakanet är ihopkorvat, det måste vara slätt! Jag kan heller inte sova med täcket fel väg, att öppningen är mot huvudet. Och nu till det värsta, jag kan ABSOLUT inte sova då det finns två uppkrafsade hål i lakanet! Alltså, nu ligger jag här på ett hål och tänker på hur jag ska kunna somna. Att jag troligtvis kommer vakna i morgon bitti med antingen en arm eller ett ben instoppat i det här äckliga hålet, kan ni förstå det jobbiga?


Kommentarer
Postat av: Minna

HAHAHA! Jag känner igen mig :D Har precis samma problem med täcket, det värsta är när det har åkt ner en bit och det bara är påslakan upptill.. Irriterande!
:D

2012-11-24 @ 22:14:44
URL: http://minnaopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0