Pausdags igen

Klockan är efter fyra och jag har precis just kommit hem från en danskväll på krogen och står nu och äter nattmat, det vill säga fetaostsallad som jag och Irene åt tidigare ikväll. För en vecka sen sa vi upp vårt internet abbonnemang, och i dag märkte jag att det var bortkopplat. Nu är det alltså bara ha Jarkkos iPad som fungerar om vi vill komma åt internet. Jag har därför beslutat att jag tar en paus från bloggandet och återkommer den sista maj då vi flyttat in i huset. Då slipper jag dessutom ha dåligt samvete för att jag inte bloggar "ordentligt". Följ gärna mina blogguppdateringar via bloglovin.com/se !

Kommentarer
Postat av: sheyda

Men guuud vad tråkigt! Antar att jag får ringa dig lite oftare bara för att få riktiga uppdateringar! :)

Saknar dig!

2011-05-21 @ 15:37:51
URL: http://sheyda.ratata.fi
Postat av: Maggs

GRATTIS på födelsedagen :))

2011-05-23 @ 08:03:39
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0