Ibland överraskar han

Jag blev rejält överraskad i går då jag kom hem från jobbet. Jag hade nämligen bett Jarkko städa undan lite i grovköket och att han skulle plocka undan lite annat som också låg framme här hemma. Några av mina arbetskompisar skulle nämligen komma över en sväng innan kvällens personalmiddag. Vad jag inte hade förväntat mig var att han också hade städat ur hela datarummet (det var proppfullt med grejer då jag åkte hemifrån på morgonen)och fått datorn på plats, plockat undan lite på övervåningen och dessutom hittat vår badrumsmatta och satt fram den! Är han inte alldeles underbar?



Min kamera är fortfarande på vift bland flyttlådorna. I helgen ska jag se vad jag kan göra åt saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0