Dumt huvud får kroppen lida

Shenzi hade kompisbesök i går, närmare bestämt dobermannen Kallu. De leker så bra tillsammans! Ganska snart efter att de börjat leka i köket/vardagsrummet märker jag att Nala (katten) ligger på köksbordet och stirrar på dem med stora ögon. Dum som jag var är tar jag henne i famnen och börjar bära bort henne. Jag hinner bära henne en liten bit innan hon hugger tag ordentligt i fingret på mig och klöser mig på både arm och händer. Aaaah, vilken smärta! I det här fallet får jag dock skylla mig själv. I dag gör det fortfarande riktigt ont och det är rätt svullet så det blir nog ett telefonsamtal till hälsocentralen. Om jag inte minns helt fel tog jag stelkramssprutan för några år sedan... tror jag...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du SKA ha antibiotika till det där!! om du inte redan fått det ;) Nån ordentlig sort som tar allt, jag åt nyss Amorion Comp men finns säkert flera sorter. Kattbett blir väldigt lätt infekterade och svårläkta...

Kram från Jenny som också fick skylla sig själv för ett tag sen ;)

2011-06-18 @ 14:54:36
URL: http://shivali.dinstudio.se/
Postat av: Anonym

Tror de e lika alvarligt som hundbett i örat, man bör söka läkar hjälp!

2011-06-19 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0