En morgontur i spåret

Godmorgon! Jag drar ut en sväng i spåret och hoppas på att komma tillbaka levande. Jag ser tre scenarier framför mig:

1. Det kryllar av flugor ute i luften och det lär bli fluginvasion på min kropp så fort minsta lilla svettdroppe visar sig, dvs så fort jag stiger utanför dörren. De äter upp mig.

2. Det blir alldeles för varmt så jag springer via Nabben (stranden) och tar mig inte bara ett dopp utan blir liggandes i vattnet hela dagen.

3. Jag försöker uthärda springturen trots kroppsvätskorna och flygfäna.

Vi får allt se hur det går, det var ju ett tag sen senast. Kanske en uppdatering, det beror på vilket scenario som utspelas! Tills vidare får ni en titt på stans plattaste rumpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0