Nyårsafton

Bakom fördragna gardiner satt vi hopkrupna i soffan och tittade på Desperate Housewives då klockan slog tolv. Vi hade tänkt gå till pappa och gänget en sväng, men eftersom Shenzi var skotträdd valde vi att stanna hemma.

Jag tänkte passa på nu när jag är ledig att ta itu med lite "borde:n", som t ex "jag borde mappa in alla matrecept som jag bara tryckt in i kökshyllan" och "jag borde reda upp i lådan vid spegeln" osv. Vi får väl se hur det går med den saken, vi har ju som sagt börjat se på DH och vi har många avsnitt kvar ännu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag väntar på desp.hou. jag....

2011-01-02 @ 10:23:01
Postat av: Maggs

DH är bara BÄST, följer det via datorn och har tittat på avsnitt 11 nu i säsong 7.



Maggan

2011-01-11 @ 13:43:01
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0