Lite vardagslycka

Jag har en del tvångstankar vad gäller sängkläder. En av dem är att jag inte kan sova om täcket är på väg ut ur påslakanet och att en del av påslakanet (delen närmast huvudet) blir platt. Då jag köper sängkläder försöker jag tänka på att alltid se till att det finns hål, så man lätt kan rätta till täcket. I dag öppnade vårt nya påslakanset som vi fick i julklapp och till min stora lycka fanns det hål!



Ja, jag har en del andra tvångstankar vad gäller sängkläderna men det tar vi en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tror du har ärvt de utav pappa jag tycker desamma. Hälsn. Pappa

2011-01-06 @ 09:11:35
Postat av: Maggs

Jag instämmer också, skakar ner täcket titt som tätt.



God fortsättning förresten :-)



Maggan

2011-01-11 @ 13:41:26
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0