Vit lögn eller rakt på sak?

Vi tog med lite blommor från Grankulla, så syster & co själva inte skulle behöva släpa dem då de flyttar till Åland. Av de sju blommor vi tog hem har nu mamma åtagit sig att ta hand om fem av dem. Jag har eventuellt lite planer för de övriga två... Eller åtminstone den ena. Jag håller på och överväger om jag ska dra en vit lögn för syrran och säga att den ena blomman har dött, så jag själv får behålla den. Eller ska jag helt enkelt säga att den nu är min? Vad tycker ni? Är den inte frodig och fin? Fin kruka har den dessutom!




Kommentarer
Postat av: Linda - din gamla och din nya nästangranne!

Yes - det var jag med katten... funderade här igår att det MÅSTE ha varit du! Hu är så blödig med sånt där att jag tycker det är hemskt fortfarande nu när jag tänker på det :-)...



... å vår surkatt e tyvärr inte rädd för hundar så det kan bli intressant möte...



Yepp, tack för mig, nu kan det nog hända att jag inte går in mer, husbygget kan jag ju kolla på nära håll och får väl ringa på om jag är intresserad av ert tapetval, haha, det är ju sånt som brukar börja avhandlas då bloggande blir mer och mer präglat av inflytt ;-).

Ha det!

2011-02-17 @ 22:22:53
Postat av: Minna

Haha, ;) Fråga din syster om du får blomman ;)

2011-02-18 @ 11:15:25
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Syrran

Den är min! Det är min kärleksfulla omsorg som har fått den så frodig och fin!

2011-02-18 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0