Läsperiod

Sängen lockade ovanligt tidigt i går, redan klockan nio. Jag struntade därför i bloggen och kröp ner under täcket och läste slutet av HH. Jag måste ha förträngt mycket av boken, för jag kan inte minnas att jag läst slutet tidigare... Nu har jag börjat läsa boken "hÅPaS dU trifs bra i fengelset" av Susanna Alakoski. Jag tror jag ska gå i säng tidigt i kväll igen. Vad skönt  det är att ha kommit in i en läsperiod igen, det var längesen nu. Det är så avkopplande att läsa innan jag ska sova!


Kommentarer
Postat av: Syrran

En sån period längtar jag också efter!

2011-02-22 @ 20:53:35
Postat av: Minna

Jag längtar också efter en sån period!

2011-02-23 @ 10:40:13
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0