Dagarna flyger iväg!

Dagarna far förbi i raketfart och jag hinner knappt sätta igång datorn förrän det är läggdags! Egentligen var det läggdags för 20 minuter sen för min del, men jag kände att en liten uppdatering behövdes.

Hela gårdagen kände jag mig upphäng och nersläppt, 6,5 timmar på Ikea i lördags tog verkligen musten ur mig. Och hur tänkte jag riktigt i söndags då jag började riva ut alla grejer ur datarumsgarderoberna och började flyttpacka? Kanske jag skulle tagit itu med lite mer väsentliga måsten som t ex dammsuga eller tvätta kläder. Inte nog med det, klockan nio på kvällen kom jag på att mjöden måste göras för att hinna jäsa färdigt till valborg...
För den som undrar så vet jag inte varför jag inte fyllde flaskorna helt, jag måste gjort det i sömnen.




Kommentarer
Postat av: sheyda

Om att går som planerat och jag får klart mina kurser i tid så borde jag komma hem till ön i mitten av maj och då kommer jag att hjälpa er! :)

2011-04-20 @ 12:47:46
URL: http://sheyda.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0