Shenzis första joggingtur

Kom så far vi ut och springer! Vad tusan menar hon med det? Ska vi inte ut och morgonkissa? Kom nu då! Ååh, måste jag verkligen? Nu kommer du hit. Jaja, jag kommer.

Ska vi inte bara runt ängen och kissa? Okejdå, jag bajsar väl då, så kan vi väl gå hem igen va? Nej matte, varför fortsätter du?! Vi ska ju heeeem! Kom så springer vi! Skynda, skynda, skynda! Neej, vad håller vi på med... Kan vi inte vända hem igen? Kan vi inte stanna och hälsa på mina kompisar?

Vad tusan menar hon med att vi bara springer i halvfart? Jag tänker minsann springa i min egen takt! Matte får väl tänka lite positivt, nu får hon ju en stark vänsterarm.

Aah, äntligen hemma! Det går ju inte att springa med dig. Jag håller med dig! Dessutom går det inte att springa med dig heller! Du får inte komma med fler gånger din lilla latmask. Puh! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0