Nu är vi igång!

Morgondagen kommer jag ägna åt städning, det är i alla fall som planeringen ser ut just nu... Vanlig städning, fönstertvätt och eventuellt en sväng till matt-tvätten. Det borde inte vara möjligt för mig att hitta på några bortförklaringar till varför jag skulle slippa städningen. Jag kommer nämligen inte att jobba extra imorgon medan Jarkko ska jobba extra. Alltså har jag all tid i världen att putsa och feja (suck).

Ja, just det! I dag skrev vi ju under huspapprena! Om inte bygglovet drar ut på tiden borde själva "huskroppen" levereras någon gång under vecka 49. Äntligen känns det som om vi är igång! Nu gäller det bara att hålla tummarna för att allt går vägen... Vem vill komma och måla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0