Jag brukar hålla löften...

...men vad gäller löften om blogginlägg så borde jag faktiskt skämmas! Jag skulle ju egentligen ha skrivit i söndags och i dag är det onsdag. Är det okej om jag skyller på måndagshuvudvärk och tisdagsstress?

Nåja, helgen var ungefär som jag förutspått - energislukande! Jarkkos pappa+sambo kom i fredags och stannade till söndagen. Fredagkvällen gick åt att se på tv och prataprataprata. På lördagen lyckades jag smita iväg några timmar för att jobba :) Därefter prataprataprata, pizza och tv. På ett ungefär i alla fall. Visst pratar de en del och det kan vara rätt tröttsamt men de är samtidigt hur trevliga som helst!

Efter att de åkt hem på söndagen åkte vi ut till skogen och plockade svamp, lite kantisar hittade vi! Jarkko hittade såklart flest, men han ska ju som sagt alltid vara värst.

I måndags hade jag dunder-huvudvärk när jag kom hem! Mamma hade lite funderingar kring vad det kunde bero på, så jag ska göra ett litet test i helgen. Berättar mer en annan gång...

I går var jag och Christine på zumba och jag hade höga förväntningar på mig själv eftersom det gått rätt bra på mass-zumban. Hur gick det då? Jag var så arg då passet var över! Okej att jag inte kunde koordinera både armar och ben samtidigt, men att inte kunna koordinera varken eller! Visserligen hade Christine hört att det var ett lite svårare pass, men inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att det skulle vara svårt!

Om några minuter ska jag och Shenzi och träffa våra nyfunna vänner, Camilla och Kallo (stavning?), och gå på långis. Kallo är en jättefin 1-årig dobermann som Shenzi tycker jättemycket om, de passar perfekt ihop :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har faktiskt hört om huvudvärkstestet!



Ah, du har hittat nån att promenera med. Kul!



2010-09-09 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0