Fredagen...

...var riktigt lyckad! Träningen gick bra och det kändes som en skön start på dagen. På kvällen stod det personalfest på schemat. Den hölls så långt bort från stan man kan komma (nästan i alla fall), närmare bestämt i Lumpo. Tre rätters middagen var inte mycket att hänga i julgranen, men vad gör det då man har roligt sällskap? Vid tolv-tiden var vi tillbaka i stan igen, då var det arken och dansa hela natten som gällde! Hem kom jag lite efter fyra, då hade jag varit vaken i nästan 24 timmar.

I dag ska vi (åtminstone jag) en sväng till Eckeröhallen och titta på den stora internationella hundutställningen. Kanske provar vi/jag Eckerös svampskog i samma veva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0