Att ta tjuren vid hornen

Efter att mamma och jag varit i stan gick jag och Shenzi på en långis. När vi kom in var vi båda så trötta så vi kröp ner under täcket och sov en timme, sen var det motigt att börja städa ska jag tala om! Nu passar jag på att ta en liten paus mellan dammrottor och golvtorkning.

Vad hittade vi på stan då? Jag hade innestående pengar i en affär sen förra sommaren då jag lämnade tillbaka en klänning som jag köpt. I dag hittade jag en röd, lite finare kofta, som jag både kan ha till vardags och till  "avslappnad" fest. Jag tror den ska invigas om några helger då vi har personalfest. Jag har varit dålig på att använda kameran, men då lovar jag att det blir bilder! Annat jag köpte var trosor och strumpor.. Eller jag skulle köpa, men mamma insisterade på att hon skulle betala. Hon köpte även flaskor från Sagaform till mig som man kan ha olja och vinäger i. Superfina!
                           



Nu ska jag fortsätta med städningen, sätta på min Spotify-spellista och bara njuta av musik jag inte lyssnat på på länge (det blev många på:n där...). Hej!


Kommentarer
Postat av: sheyda

Du är gullig. Jag saknar dig!

2010-09-13 @ 23:44:05
URL: http://sheyda.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0