Tur i oturen

Mamma var över i kväll och lånade lite kläder inför Playa del Ingles-resan. Jag passade samtidigt på att prova kläderna jag tänkte ha i helgen då jag och Christine (och kanske Mona) ska ut. Jag prövade alltså min nya svarta kjol men dragkedja, som jag köpte i helgen. Kan ni tänkta er, dragkedjsjäveln gick sönder! Aaaaah! Det visade sig snart att det inte var jag som var för rund om magen (puh), utan det var väldigt dålig kvalité på dragkedjan. Nu ligger kjolen hemma hos en arbetskollega som även är sömmerska, och förhoppningsvis är kjolen som ny till helgen :) Sicken tur att jag prövade kjolen i kväll, annars hade jag säkert stått på krogen och visat lite för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0