Söndagsönskningar

Nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten! Pernilla och barnen är här så jag har tillåtit mig att "glömma" att det behöver diskas och tvättas kläder. Nu är det snart måndag och den där känslan att-jag-inte-riktigt-hinner-med börjar krypa fram. Med glädje vemod sätter tar jag fram diskborsten och fyller en maskin med tvätt och hoppashoppashoppas att en god fé ska dyka upp och ge mig tre önskningar.

Jag önskar att det inte skulle finnas något diskberg på min diskbänk

Jag önskar att tvätten skulle hänga upp sig själv

Ja just det, det behöver bytas sängkläder. Jag önskar att det skulle vara färdigbytt tills jag ska gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0