Sällskapssjuk

Nu är det fredag. Jippiii tänker många, det gjorde även jag tidigare i dag. Nu känns det inte riktigt så jippiiii som jag hade tänkt mig. Långisen är avklarad och nu sitter jag framför datorn och slappar medan Shenzi sover i soffan bredvid. Frid och fröjd ja, men femte kvällen i rad, det är ju fredag! Jag vill att det ska hända något! Sova-äta-jobba-äta-träna-promenera-sova funkar emellanåt, men nu börjar det kännas tradigt... Jag vill träffa mer människor och inte bara de jag ser på jobbet, då jag tränar eller är ute och går!  Det är så fruktansvärt trist att bara ha en massa ytliga relationer, jag vill kunna prata om vad som helst utan att behöva fundera på om det kommer spridas vidare eller inte. Jag var faktiskt ute och gick med Minna häromdagen och det var riktigt trevligt! Mer av det! Fika, gå på stan, se på tv, vad som helst! Bara jag skulle få lite mera sällskap...


Kommentarer
Postat av: sheyda

Snart är jag hemma igen en sväng, då kan vi ses varje dag om du ville! :)

2010-10-24 @ 23:13:18
URL: http://sheyda.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0