Norrtälje-shopping

Nu har vi kommit hem! Det känns som om jag varit vaken i några dagar... Jag hade tänkt ta bilder på allt jag handlat i dag i Norrtälje (det blev en hel del faktiskt), men eftersom jag har en så fruktansvärt urusel kamera så får det vara. Jag kan istället berätta för er att jag handlade en svart kjol med en enda lång dragkedja i mitten, ett ljusrosa, lite lösare linne, en brun-grå kofta utan knappar, en mörkblå tunika med ficka på bröstet, ett par träningsbyxor, en träningsbh, en svart klänning med resår i midjan, glansiga tights, en flerfärgad, stickad tröja, två (!) mössor, läderhandskar med rosettdetalj, lilamönstrad skjorta och lite annat smått.. Huj, det blev en lång lista! Av mamma fick jag ett par vinterkängor :)

Nu ska J och jag ta myslördag, kolla på film och sen gå på långis. Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vågar man fråga om du/ni kommer hit den här månaden? Det låter som om pengarna börjar sina. Men lite avis blir man ju på allt det där nya, fina du verkar ha hittat!

2010-10-02 @ 20:46:03
Postat av: Katja

Bjud på bild nu på sakerna! Man blev ju ännu mer nyfiken när du beskrev vad du köpt.. så bara att börja fota nu!

2010-10-02 @ 20:49:22
Postat av: marlis

Syrran: Jag tror nog det ordnar sig, vi håller på och kikar på det!

2010-10-03 @ 10:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0