Kommentera!

Om nu ändå fler som läser min blogg kunde kommentera någon gång och inte bara syrran (det betyder inte att du ska sluta, syster!) :) Kommentaren jag fick senast var ett önskemål om att komma igång med att sätta in bilder igen, och vet ni vad? Överlycklig över att få en kommentar sprang jag genast och laddade kameran!

Jag har även satt min ipod på laddning, med musik från ekenäs-tiden, som jag tänkte ha då jag och Shenzi promenerar in till stan i kväll. Kameran hinner nog inte komma med i kväll, men kanske i morgon då jag och mamma åker till Norrtälje.

Kommentarer
Postat av: Katja

Då ska jag absolut börja kommentera, för jag är så glad över att du bloggar så att jag kan hålla koll vad du pysslar med!!

puss!

2010-10-01 @ 19:40:44
Postat av: Syrran

Alltså jag vet inte jag...nu sitter man ju här och känner sig otillräcklig. "bara syrran".. :0(

2010-10-02 @ 20:39:36
Postat av: marlis

Jag sa ju att det inte var så jag menade! :)

2010-10-03 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0