För lite sömn

Jag vet inte varför jag alltid ska ha så svårt att komma i säng kvällen innan jag ska i väg till antingen Sverige eller Finland. Jag var ju "tvungen" att se klart på idol. Eller det var vad jag trodde när jag hade pinat mig att vara uppe till tolv, det skulle tydligen vara en omröstning till. Strax innan tandborstningen kom jag på att jag inte betalat räkningarna. Aaaah SUCK! Kunde jag inte tänkt på det tidigare? Dessutom låg jag minst en timme och vred på mig innan jag lyckligtvis somnade. Summa summarum av sömnen var fyraochenj*vlahalvtimme. Är det för mycket att hoppas på samma energi som jag haft de tidigare dagarna?

Kommentarer
Postat av: sheyda

Det är precis samma för mig. Jag får alltid svårt att sova natten före jag ska "resa" någonstans.

2010-10-02 @ 15:48:44
URL: http://sheyda.ratata.fi
Postat av: Syrran

Det måste vara den där enorma spänningen och förväntningarna inför det där speciella sverigebesöket.. ;0)

2010-10-02 @ 20:42:53
Postat av: marlis

Syrran: Ja, det måste ju det, haha :)

2010-10-03 @ 10:48:07
Postat av: Markanne

It is the coolest site,keep so!

2011-11-15 @ 07:29:05
URL: http://markanne.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0