Dålig uppdatering här igen nu!

Jag ber om ursäkt för det. Har inte några bortförklaringar på lager heller, tyvärr. Om tio minuter ska jag sticka iväg på pilates, skönt! Den här gången ska jag titta noga efter var jag sätter mitt liggunderlägg, så jag slipper sniffa mögel :)

I söndags bytte vi däck på bilarna, Jarkko bytte våra och jag bytte mammas, det ni! Jag var dessutom till Avancia och sprang på löpbandet, då det var så dåligt väder. Men fy så tråkigt det var! Då man springer utomhus är det ju lite mer varierande miljö om man säger så. Dålig luft var det också. Nåja, det är väl bara att vänja sig (syftar på vinterhalvåret med hala vägar och allt vad det innebär).

Nu är klockan slagen och jag måste rusa! Hinner tyvärr inte kolla igenom om det blivit några stavfel!


Kommentarer
Postat av: Thorsigrun

I love this page.

2011-12-16 @ 08:35:42
URL: http://thorsigrun.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0