Köldskador inomhus nästa?

Inte undra på att jag har kännt mig lite extra kvällsruggig de senaste dagarna... Jarkko berättade det var när att isbjörnarna skulle flytta in i vår lägenhet... Vad nu då, tänker ni säkert.

Jo, så här var det... Mamma och jag tvättade ju fönster i helgen. Ekonomisk som jag är stängde jag av alla element i hela lägenheten under tiden då vi tvättade. Ni kan säkert räkna ut resten av historien själva. För den som inte kan, kan jag ju berätta att vi (jag) glömde bort att sätta igång dem igen efteråt. Då Jarkko steg upp i går morse var det endast 13,5 grader i lägenheten. Där kan jag nog hålla med om att gränsen för att vara ekonomisk har överskridits.

Vad jag inte kan förstå är att jag själv inte reagerade över hur kallt det var samma morgon som J gjorde upptäckten.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var säkert inget misstag. Snålheten har tagit över ;o)

2010-11-28 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0