Jag måste ha simmat som en svan

Jag har varit hurtig i dag och åkt till badhuset och simmat några längder, en kilometer närmare bestämt! Det kändes helt okej just då, men jag borde ha lyssnat extra noga efter varningsklockor i och med att jag annars har problem med nacken. I vilket fall som helst så har jag nu jätteont i nacken, axlarna och skuldrorna. Om jag inte mínns helt fel borde jag ha tid till kiropraktorn den 25 november men det är ju rätt länge dit om jag ska gå och ha ont och vara spänd. Nåja, jag tar tag i saken på måndag om det inte känns bättre då.


Kommentarer
Postat av: Axelalbertine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-12-09 @ 07:55:01
URL: http://axelalbertine.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0