Jag gör väl ett försök då

Har fortfarande inte riktigt hittat inspiration till att blogga, men jag försöker ändå.

I går kom det en massa snö och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Shenzi fullkomligt älskar den! Hon studsar genom drivorna och burrar ner nosen för att sen kasta upp lite snö och fånga, jag kan inte bli annat än glad då jag tittar på henne! Att gå på lånigs däremot är inge vidare för "det-är-ju-onödigt-att-ploga-gång-och-cykelbanorna-då-det-ändå-ska-smälta-bort-imorgon" suck. I kväll kommer det säkert kännas lika lattjo som i går då vi ska plaska runt i slasken istället. Ska det komma snö så kan den väl för tusan stanna kvar ett tag i alla fall.

Jag latade mig i går och gjorde inte min 20-minuter-om-dagen-syssla och därför blev det extra tidig uppstigning i morse. Nu ska jag ställa mig med händerna i diskbaljan och låtsas att jag är pigg och full av energi!

Kommentarer
Postat av: Michaeltindra

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2012-06-29 @ 09:26:58
URL: http://michaeltindra.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0