We're back in business

I dag hade vi bokat tid med banken för att diskutera huslån. Jag var alldeles snurrig när vi kom därifrån efter att ha fått så mycket information och olika alternativ att fundera över! Trots det, kändes det här bankmötet bäst. Vi båda kände att vi kunde fråga om saker vi inte förstod utan att behöva känna oss helt dumma i huvudet. Nu har vi i alla fall kommit så långt att vi vet att vi kommer få lån, och att våra löner räcker till. Härnäst ska vi göra upp en budget för att se vad notan ungefär kommer sluta på. I morgon ska vi dessutom och begära offert på två hus.

Tänker inte tråka ut mina (få) läsare med vad jag gjorde resten av dagen eller vad jag ska göra i kväll, istället lägger jag upp en bild och visar upp mitt bruna röda ansikte från gårdagen. Ha en fortsatt fin kväll i den underbara(?) värmen!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Blekfis!

2010-07-13 @ 21:36:34
Postat av: marlis

Vi får väl jämföra då du kommer hit!

2010-07-14 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0