Välkommen semester!

Vilken lättnadskänsla då klockan slog 16 idag! Äntligen ledigt i fyra hela veckor (om jag bortser från arbetet på Zoo Arken förstås). Helt plötsligt försvann längtan efter att slänga sig på soffan efter jobbet, det fanns hur mycket energi som helst!

Efter jobbet cyklade jag hem och hämtade Shenzi och därefter åkte vi ut till mammas stuga. Hon börjar verkligen gilla att bada. Hon vågar gå längre och längre ut, men då hon inte längre når botten vänder hon in mot stranden igen. Stannade någon timme men hade sen bestämt träff med Katja & co (äntligen) Det var jättelänge sen vi sågs senast, så det var härligt att träffa alla tre (fyra) igen!

Imorgon hoppas jag på vackert väder, då blir det sol och bad kan jag lova (och kanske även lite bilder)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0