Nu har det gått några dagar igen...

Och jag känner att motivationen till att skriva inlägg börjar tryta mer och mer för var dag som går. Lusten att blogga minskar då jag börjar släpa efter med skrivandet... Tänkte försöka i dag i alla fall.

Jarkko var ute och firrade i fredags och fick en massa abborrar! Jag tycker det börjar bli dags för honom att lära sig hur man filear (skrivs det så?), jag själv vill nämligen inte röra den, men äter gärna! Den här gången gav han bort allt till pappa & co.

   

I fredags gick jag med Erica på stan och åt lunch. Sedan blev det fika hos mig, eller rättare sagt, hon drack kaffe hos mig :)



Det var tänkt att Christine och jag skulle ha druckit ballevin på fredag kväll, men hon åkte till Jurmo för att vara på festivalen Island in the sun. Då drack jag ballevin med Erica (och Pernilla en liten stund) istället! Efter det blev det utgång och vi styrde cyklarna mot Dinos. Där träffade vi Ericas vänner och jag stötte även på Pippo och Jenny!

       

I dag, söndag, har vi varit på vår traditionsenliga middag på Soltuna med en del av släkten. Som vanligt var jag mycket nöjd med maten! Tog många fina bilder, på bland annat Lovi och Elvin, men de sätter jag inte ut på bloggen. Jag bjuder istället på en bild på mig och min älskling. Jarkko är aningen mörkpå bilden, men han är ju rätt mörk annars också :)



Nu ska jag ut och jogga för tredje gången, men den här gången blir jag inte ensam, Pernilla och Anna kommer med! Skriver hur det gick sen, om jag hade sämst kondition av alla (troligtvis) eller om jag spurtade ifrån dem, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0