Båtväder!

Jag, Jarkko och Shenzi har varit på sjön idag tillsammans med pappa & co. Planerna var egentligen att vi skulle åka över med båt till Kumlinge, men då väderprognosen lovade eventuellt lite blåst, bestämde vi oss för att åka till Saltvik (pappas vän har byggt hus där). Det blev fika, sola, bada och vattenskidor för de modiga!

       

Efter Saltviksvisiten bar det av hemåt med ett stopp vid Ytterby-holmen!

Någon som tror han är tuff!       

Väl tillbaka vid båtnabben åkte vi hem och lämnade Shenzi för att sen åka tillbaka och ut på sjön igen för att åka ring efter båten. "Aaaah, vad har jag gett mig in på?!", var tanken då jag satte mig i ringen, men tusan vad roligt det var!

       

För övrigt så har jag blivit utmanad av min storasyster Pernilla att spriga kanonloppet nästa höst. I dagsläget tror jag inte ens att jag orkar springa 1 km utan att få håll! Vi får nog allt se vad det blir med den saken...

Ja just det, en annan sak... Om den som läser mig blogg kommenterar ett inlägg, så brukar jag svara genom att själv kommentera samma inlägg. Kanske lite knöligt, med tanke på att endast jag uppmärksammas då det kommer en ny kommentar. Eller hur ska jag göra riktigt? Skulle det vara enklare att svara på kommentarerna i ett helt nytt inlägg?

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

hihi ja eller hur..

nej tyvärr men hör av mej om jag hittar ett misshandlat ägg. :D

2010-07-12 @ 09:26:26
URL: http://salkert.se
Postat av: christine

jag brukar nog gå in på samma inlägg som jag kommenterat på för att se om personen svarat, om jag kommer ihåg :)

2010-07-12 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0