Uppe med tuppen!

Tänkte ta "sovmorgon" till klockan 8 i dag, men det fick jag ju inte... Vaknade klockan 7 av Nala som lät som en hel traktor-armé och av Shenzi som gnällde och tyckte någon skulle vara sällskap åt henne. Därför steg jag upp och gjorde mig i ordning för en långis, tror ni inte hundrackarn har gått och lagt sig igen då jag står i hallen färdigt påklädd! Det var bara och tvinga med henne ut, HA!

Efter promenaden och frukosten fick jag lite hemmafru-känsla i kroppen och började baka tekakor. Det bör nämnas att jag själv för tillfället inte bröd. Alltså, jag bakade åt Jarkko!


       

   

     

För den som undrar.. Nej, jag kunde inte hålla mig från att smaka en bit :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Förstår den där Jarkko hur bra han har det?! Bäst att inte visa detta inlägg för Johan så han inte får några förväntningar på liknande "il" från min sida.

2010-07-10 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0