Sovmorgon

Här stiger man upp halv sju för att gå på långis då det fortfarande är "svalt" ute. Jag sätter upp håret, klär på mig kläder och skor och börjar gå. Efter 30 meter tar det stopp - Shenzi har lagt sig ner och vägrar fortsätta en meter till! Jag lyckas få upp henne och går tre meter till innan hon lägger sig. Det är bara att vända. Hem och krypa ner i sängen igen... Men det har ju egentligen inte matte något emot :)

Jag vaknade lite före elva och ångrade att jag inte stannade uppe då jag redan var vaken. Det är ingen sol i dag för tillfället, så man kanske skulle orka göra något innan den kommer fram igen och svetten börjar rinna. Det börjar bli dags att leta fram min "att-göra-under-semestern-lista", annars kommer det bara skjutas upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0