Sommarvärme

Vilken underbar morgon! Jag hade telefonen på väckning klockan sju, eftersom jag visste det skulle bli en fin dag och Shenzi måste ut på långis innan det skulle bli allt för varmt. Redan då var det 18 grader i skuggan. Nu ligger hon här i soffan i datarummet och sover så sött!

Jarkko åkte iväg en stund för att fiska, och jag tänkte så småningom åka iväg och handla lite som vi ska ha med till stugan. Vi tänkte marinera och grilla tigerräkor och grönsaker, ska bli smarrigt! Till efterrätt tänkte jag laga en GI-kladdkaka och bara smaka en liiiten bit.

Tänkte ta med kameran till stugan och försöka ta lite bilder som jag sen kan lägga upp här, men det är fortfarande bara en tanke. Jag tar säkert med den, men om jag tar några bilder får vi nog allt se om jag kommer ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0