Nytt försök!

Sitter och drömmer om utlandsresa, men någon sådan lär det inte bli än på ett tag. Först ska lilla familjen resa till Härjedalen på minisemester, det ska bli mysigt! Få se hur mysigt jag tycker det är med alla mygg när vi väl är där... Jag har redan tio myggbett, hur ska jag inte se ut sen?! Skulle vilja hitta ett myggmedel som inte luktar så fruktansvärt illa!

Snart får jag semester, bara en vecka kvar nu! Jag har tänkt ut en massa saker som "måste göras", alltså en massa trista saker som t ex gå igenom mitt superstökiga klädgarderob. Det skulle behövas en rejäl rensning, jag har så mycket kläder "som kan vara bra att ha". En annan tanke kring många av mina klädesplagg är att "det kanske blir modernt snart igen". Efter denna skåpsrensning kanske det finns plats för lite nytt :)

Det var längesen jag skrev ett inlägg nu, jag tänkte försöka igen. Jag har aldrig varit bra på att skriva dagbok, men det skulle vara kul att sen kunna gå tillbaka och läsa vad man gjort och olika funderingar man haft.

Update

Pappa har just varit här och ätit. Han var här riktigt länge! Satt på ballkongen och pratade hus, och fick lite mer att fundera och tänka på. Nu har det blivit lite svalare ute så Shenzi och jag kan äntligen gå på långis! Det blir ju så långtråkigt för henne på dagarna när det är så långt mellan promenaderna, men man kan inte göra så mycket när det är så varmt... Imorgon blir det stugliv för hela slanten! Det ska bli riktigt varmt och då tänkte valrossen passa på att steka lite! Bjussar på en bild på grisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0