Idag har jag varit...

... 3(!) gånger in till stan. Först en gång själv, därefter en gång med mamma och Lovi, och till sist tillsammans med Pernilla och Elvin. Min klocka var äntligen färdig, 58€ fattigare och den var min igen! Kan ni fatta, 58€ för ett litet glas?!

          

Jag känner att det så småningom börjar bli dags för en resa till Sverige och shoppa lite. Letade efter ett par träningsbyxor, men utbudet är ganska skit och dessutom svindyrt här. Kikade lite på hm:s hemsida och tänkte nästan beställa men det är ju så svårt att veta vilken storlek man ska välja. Sen kommer jag ju inte ifrån det faktum att det faktiskt är roligt att shoppa "på riktigt" :) Kanske jag hinner med lite shopping innan vi åker upp till Härjedalen!

MEN innan jag börjar planera någon shopping måste jag se hur mycket pengar det går åt imorgon då vi (jag, Jarkko och Peik) åker till Grönan! Förväntningarna är höga och vi hoppas på någorlunda svalt väder. Kameran ska med, så det är bäst jag går och sätter den på laddning nu, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0