Hejdå! Nu tar jag en veckas semester-på-semestern!

I dag, om några timmar, bär det av! Tre femtedelar av familjen, dvs jag, Jarkko och Shenzi, packar bilen och sticker till Sverige. Vi börjar vår med att resa mot Bålsta till Jarkkos syster och stannar där onsdag-torsdag. På fredag åker vi till Stockholm och sover hos Jarkkos mamma. Där ska vi också försöka träffa hans pappa + sambo och eventuellt hans bror. Tidigt på lördag morgon kör vi iväg med sikte mot Härjedalen, om nu inte GPS:en lurar oss.

Vi får kanske sällskap av Jarkkos kompis + sambo under våra tre stugdagar. Det skulle vara roligt! Jag lär ju inte vilja firra lika mycket som J, så det skulle vara trevligt med lite annat sällskap :) Dessutom skulle J få en likasinnad med sig och firra!

Vädret verkar inte särskilt lovande, men förväntningarna på Härjedalen är höga ändå! Från vissa utkiksplatser ska man visst kunna se över till Norge... Jag ska bjuda på bilder då vi kommer hem igen!

Om jag får tag i en dator och om jag orkar kanske jag uppdaterar någon gång den här veckan, men förvänta er inget! Jag menar, jag har ju inte varit särskilt bra på att uppdatera trots att jag suttit vid datorn varje dag...


Kommentarer
Postat av: Sveinfredrikke

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 14:48:39
URL: http://sveinfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0