Frefrefrefrefreeedag

Hade egentligen planerat att åka till stranden med Erica och sola i dag, men det är grått och mulet och ser nästan lite regnsjukt ut. Istället cyklar vi till stan och fikar!

Det känns som om jag är på väg in i en skriv-svacka igen, så vi får se vad det blir för inlägg nu de närmaste dagarna. Kommer på en massa saker under dagarna som jag vill skriva om, men när jag väl sätter mig vid datorn känns det antingen bara fånigt eller tråkigt.

Här är förresten min måste-göras-under-semestern-lista, som inte heller känns särskilt lockande...


Kommentarer
Postat av: sara

svar: sådan är jag också faktiskt. dumt det där! jag ska träna på att göra fler saker själv i sommar!

2010-07-16 @ 10:25:13
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, inte slöa till dig nu när du äntligen börjat komma igång! Det är så kul att läsa det du skriver och få sig ett gott skratt! Snart kanonloppsträning nr 3. Ses.

2010-07-18 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0