Välkommen bloggångest!

Jag har lyckads undvika den tills i dag. Hur då? Jo, jag har inte berättat för någon om att jag överhuvudtaget funderat över att börja blogga. Jag var och fikade med några vänner. Mitt i allt slank det ur mig, och lika snabbt ångrade jag mig och insåg vilket stort misstag jag gjort. Helt plötsligt fick två vänner till reda på det. På mindre än loppet av två minuter hade jag skaffat mig en ny punkt på min dagliga "att-göra-lista". Nu när jag vet att några faktiskt kommer att läsa, kan jag ju inte göra dem besvikna.

Ja just det, talgbollarna jag gjorde, de hänger kvar.... orörda. Hur ska fåglarna veta att jag har hängt ut dem? Känner de någon doft?  Jag behöver åtminstone inte ha dåligt samvete i år, jag har ju i alla fall försökt ge dem mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0