Helgen

Det blev ingen färd till lantstället i helgen utan stannade i storstan, vilket betyder att jag hade fullt program och därmed hade jag turen på min sida och slapp pilka! Alltså, inga bilder den här gången. Det kändes som en riktig snabbvisit och ändå hann jag med så mycket! Känns dock ganska skönt att vara hemma igen och inte behöva vara social och på tipp-topp dygnet runt.

Kissproblemet är fortfarande ett problem, men nu känns det som om lösningen är nära! Imorgon står feromoner högst på inköpslistan. Ser avlivning som en sista utväg, det är ju trots allt en väldigt speciell och mysig katt det handlar om. Jag har också funderat över om det kan vara någon form av protest mot S som löper för tillfället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0