Tvättsöndag

Söndagen är verkligen den tråkigate dagen på hela veckan. Hela dagen går jag runt och tänker på allt som borde göras, men som jag inte orkar göra något åt. T ex just nu sitter jag och tänker på alla handdukar som ska tvättas... Vad sitter jag och skriver egentligen? Det låter som om jag skulle ha hela tvättkorgen full med handdukar, när de faktiskt får gott om plats i en maskin. Det som mest tar emot när det gäller klädtvätt är inte själva processen då man sätter in kläderna i tvättmaskinen och tvättar dem, utan då man måste hänga upp all tvätt och sedan vika och sätta allt på rätt ställe. För att inte tala om att para ihop strumpor, aaaaahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0