Uppdatering

Jag har vart riktigt dålig på att uppdatera här på bloggen och för att det inte ska kännas så "motigt" att börja igen så ger jag en kort uppdatering om vad som hänt den senaste veckan.

Nacken blev bättre, istället började magen krångla (magknip). I onsdags morse åkte jag in till akuten och det visade sig vara blindtarmsinflammation. Julen hade vi ju tänkt fira i Finland med syster & co, men de planerna gick ju i stöpet. Operationen gick bra och jag fick komma hem redan på torsdags morgonen. Grankullagänget bestämde sig för att komma till oss och fira jul istället :) I går tog jag ett hastigt beslut och följde med dem tillbaka. Jag vet inte när jag ska resa hem igen.. Före nyår i alla fall!

Usch och fy för det här inlägget, det blev riktigt dåligt.Nu har jag i alla fall gjort en uppdatering, så bloggångesten är dämpad en aning...




Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas du blir bättre snart så att vi kan gå på promenad igen ;)

2010-12-28 @ 10:19:46
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0