Shopping-bakis

Ett snabbt inlägg bara, i dag är jag dundertrött! Mamma och jag var nämligen till Täby i går och julklappshandlade (kan jämföras med en lång natts festande, i synnerhet om man jobbar dagen efter). Nu har jag bara några enstaka klappar kvar! Jag var på jakt efter en julfestklänning att ha på mig på lördag, men om jag var för kräsen eller om det var dåligt utbud vet jag inte. Jag hittade i alla fall ingen klänning som jag ville ha. Jag hittade en jättefin klänning i en av klädbutikerna här hemma i stället! Jag låter er vara nyfikna och bjuder på bild efter julfesten...

Kommentarer
Postat av: katja

jag vet jag vet jag vet hur den ser ut :)

2010-12-07 @ 23:05:19
Postat av: Minna

Jahapp.. jag vill också se hur den ser ut!!! :)

2010-12-08 @ 10:20:21
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0