Man måste ju prioritera

Jarkko och jag stod och plockade ur matkassarna tidigare ikväll då jag i misstag häver ner en av chokladplattorna varorna som självklart landade på min stortå och studsade ner i Shenzis vattenskål. Det enda jag fick ur mig var en massa "aaaaaaahh", "oooooohh" och "helveteeeeeee". Jarkko stackarn visste inte vart han skulle ta vägen och satte sig på huk bredvid mig och sög in luft mellan tänderna och lät "sssshhh". Till slut kunde jag säga en hel mening, "aaaaah helvete vad det gör oooont, rädda chokladen!"

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahahaa.... Det är bra det att du prioriterar chokladen, den kan ju bli geggig! ;)

2010-12-03 @ 08:21:37
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0