Julklappar

Jag tänkte försöka satsa lite mer på julklapparnas utseende i år och passade därför på att köpa lite finare band och sånt i Sverige. Nu står jag här med stämplar, sigill, rött band, blått band, gulfärgat band, glitter, glitterpenna och har tusen idéer i huvudet men som inte blir till någonting! Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska använda till vilket paket. Hittills har jag paketerat in fem klappar (+ en ompaketering) och är inte nöjd med en enda! Det blir allt annat än vad jag tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: sara

svar: absolut! förstår inte hur jag har kunnat leva utan den tills nu. ;)

2010-12-09 @ 12:40:20
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Syrran

Och enligt min matematik borde du då endast ha en klapp kvar att paketera eftersom det var ett paket per man vi skulle ge... Satsa inte på utseende, dekorationer och dylikt om du ska ge paket till barnen. Lovi har inget intresse av sånt och Elvin käkar bara upp allt :o)

För egen del borde man kanske börja styra upp inhandlandet av klapparna....snart...på söndag kanske.

2010-12-09 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0