Jag tänkte i alla fall försöka...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaha, du gör inte husdelarna själv?! Vilket fusk!

2010-12-03 @ 22:39:26
Postat av: marlis

Nä, jag tycker det räcker med de svordomar som de färdiga delarna medför...

2010-12-04 @ 09:59:20
Postat av: Syrran

Det har du nog rätt i. Jag tänker dock ändå försöka mig på att laga egna bitar. Men i år skippar jag den där skorstenen.. Förra året slutade ju med att jag slängde iväg hela fanskapet (alltså inte hela huset utan just skorstenen) och sa några icke välvalda ord. Och Johan undrade försiktigt vad jag höll på med egentligen. Det var ju bara en skorsten. Han fattar ju ingenting!

2010-12-06 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0