Back in business!

Efter några veckors uppehåll från joggningen drog jag med mig rumpan från soffan för att springa på bandet på gymet. Efter 15 minuter satte jag händerna på "puls-sensorerna" (eller vad de nu heter)... Förstås var jag ju i sämre kondition nu än för några veckor sedan, men att det skulle stå "running is not recommended" trodde jag aldrig! Snabbt bort med händerna och hoppas att ingen annan bredvid han se vad som stod på displayen! Jag kände mig dock inte lika trött som bandet verkade tycka att jag var, så jag sprang 15 minuter till.


Kommentarer
Postat av: Minna

Värst vad du är hurtig! ;)

2010-12-01 @ 18:56:49
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Syrran

Oj, vilket dålig form du verkar vara i! ;o)

2010-12-01 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0