Nu är de där förbannade söndagarna tillbaka igen!

Oj vilket oväder det var i går kväll! Vi låg i soffan och kikade på Desperate Housewives då det började blixtra, men ingen åska. Vi ville ju såklart höra lite smällar, så vi tog bilen in mot stan. Dåligt minne som man har (men i det här fallet kan jag i och för sig skylla att det var sent på natten) så glömde jag kameran hemma. Det smällde riktigt ordentligt vid ett tillfälle och blixtarna lyste upp himlen många gånger!

I dag har jag lite sista-semesterdagen-ångest. Har inte alls någon lust med jobb redan. Någon kanske undrar hur det gick med min "att-göra-under-semestern-lista" och det kan jag ju tala om att den har blivit omdöpt till "att göra-under-hösten-men-absolut-innan-julen-lista". Det kunde väl vem som helst räknat ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0