Morgonstress

I går var första "riktiga" dagen på jobbet, och därmed välkomnar jag stressiga morgnar och måndagshuvudvärken!

Jag har skrivit flera meningar nu, men som jag bara raderar. Har inget att skriva eller berätta om, så jag kan lika gärna gå och borsta tänderna och packa ihop mina grejer till jobbet. Jag vet ju att jag egentligen behöver de här minuterna. Annars står jag innanför dörren med skorna färdigt på och rotar i väskan, var har jag lagt telefonen nu då? satte jag inte ner nycklarna? ja just det, jag ska ju ha tuggis med mig! tusan, frukten glömde jag ju!, och så där håller jag på tills det bara är sju minuter kvar tills jag ska vara på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0