Man är väl inte gjord av socker heller!

Tror ni inte att jag halvvägs under min joggingtur sprang in i världens regnoväder? Tyckte väl att det mörknade lite väl tidigt i kväll...

Jag har alltid telefonen med mig och använder tidtagaruret för att se hur länge jag springer, men då det började regna satte jag in telefonen i ärmen och i samma veva måste jag ha lyckats komma åt stopp-och återställ-knappen eftersom tiden stod på 00.00.0 då jag kom hem. Jag tror jag sprang någorlunda samma sträcka som jag brukar göra. Det var en av regnets negativa följder. Här kommer en positiv: jag var så fokuserad på regnet som forsade i ansiktet att jag glömde bort att det var jobbigt att springa!

Nu ska jag stretcha, äta, duscha och därefter krypa ner med Shenzi och kissorna i nybäddade sängen! måste bara byta sängkläder först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0