Jag-vet-inte-vad-jag-ska-ha-för-någon-rubrik-den-här-gången

Fick ju en ny kalender under våren, som jag tog i bruk i slutet av sommaren, och faktiskt så använder jag den fortfarande! Med så mycket möten och grejer som är inplanerade nu lär jag inte lägga undan den i första taget heller.

I dag fick jag min AVI från posten. Äntligen har HM-paketet kommit! Börjar komma in i en fas då jag känner att jag inte har så mycket att ta på mig vad gäller tröjor och toppar, jag går bara i samma hela tiden. De på jobbet måste ju tro att vi inte äger en tvättmaskin!

Jag har dåligt samvete över mina stackars balleblommor. De har fått stå utan vatten i säkert två veckor! Jag vet ju att det blir så här då det börjar bli höst, att jag inte har någon lust att pyssla på med dem som jag gör på sommaren. Ändå säger jag till mig själv varje sommar "I år ska jag nog minsann ta vara på mina blommor, och vart efter som de dör så ska jag ta bort dem. Det ska se snyggt och städat ut hela tiden". Så nu är tanken att jag ska städa ballen på lördag och ta bort alla blommor. MEN det är ju fortfarande bara en tanke...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag funderade också på att göra en hm-beställning idag men jag fastnade på fb och om 2 minuter börjar en film så det får vänta. Kanske släpar jag mig iväg till något köpcenter imorgon...

2010-08-27 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0