HM, långis och nya idéer

Alla kläder i HM-paketet passade, alltså är jag nu officiellt en storlek M :) Det är nog första gången som jag slipper skicka tillbaka hälften av kläderna.

I går kväll följde pappa och Peik med mig och Shenzi ut på långis. Det var trevligt att få sällskap! Vi var ute lite mer än en timme, och det klagades inte  särskilt mycket heller (åtminstone inte om vi räknar bort pappas "onda benhinnor" eller pappas "början till håll" och lite annat) :)

Nu har jag hittat på en ny och inspirerande sysselsättning. Efter långisen satte jag mig i soffan och bläddrade i inredningstidningar och kom på idén att klippa ut sådant jag blev inspirerad av, för att sedan kunna limma upp allt på papper. Det ska jag använda som inspirationskälla då vi ska inreda huset! Om någon har gamla inredningstidningar som bara ligger och skräpar eller som ska kastas så tar jag mer än gärna emot dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta din pappa med på flera promenader så försvinner klagovisorna så småningom som det gjort för mamma :O)

2010-08-29 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0